Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test [wideo]

Dawno żaden kompakt nie narobił tyle zamieszania co dziesiąte wcielenie Hondy Civic. Japończycy po raz kolejny poszaleli ze stylistyką, pozbyli się jednostek wolnossących i mocno zagmatwali cennik. Na starcie sporo kontrowersyjnych decyzji, ale nowy model zdążył już oswoić się z rynkiem, a do oferty dołączyła jeszcze jedna odmiana.

Mowa o wersji, którą właśnie Wam przedstawiamy – napędzanej silnikiem wysokoprężnym, wprowadzającym sporą dawkę zdrowego rozsądku do gamy Hondy. Tu bowiem na papierze nie mają liczyć się osiągi, a bardzo niskie zużycie paliwa. Jak taka jednostka komponuje się z dość buńczucznym nastawieniem tej generacji Civica? Z tym intrygującym połączeniem zmierzył się Marcin i ma dla Was sporo ciekawych wniosków.

Zapraszamy także na projectautomotive.pl oraz do śledzenia nas na Facebooku www.facebook.pl/projectautomotive.

Honda Civic — galeria

Zobacz również: Uczta dla zmysłów: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 V8 na filmie

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Święto amerykańskiej motoryzacji w Miliczu 2017! Koszulki motoryzacyjne Wspomnienie po latach, czyli test malucha na dystansie 19 tys. kilometrów Golf - cykl życia produktu ze stajni VW [felieton] Kilka dni w Londynie cz. 1 Giełda klasyków: Top 100 w 2014 roku Mercedes S400 CDI W220 - starzeje się z klasą Trójmiejskie Klasyczne Rozpoczęcie Sezonu 2014! Downsizing i koniec świata Naprawa układów wtryskowych nowoczesnych silników Diesla Dużo mocy - samobójstwo czy większe bezpieczeństwo? Quo Vadis Formula One? #F1 #2014