Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test [wideo]

Dawno żaden kompakt nie narobił tyle zamieszania co dziesiąte wcielenie Hondy Civic. Japończycy po raz kolejny poszaleli ze stylistyką, pozbyli się jednostek wolnossących i mocno zagmatwali cennik. Na starcie sporo kontrowersyjnych decyzji, ale nowy model zdążył już oswoić się z rynkiem, a do oferty dołączyła jeszcze jedna odmiana.

Mowa o wersji, którą właśnie Wam przedstawiamy – napędzanej silnikiem wysokoprężnym, wprowadzającym sporą dawkę zdrowego rozsądku do gamy Hondy. Tu bowiem na papierze nie mają liczyć się osiągi, a bardzo niskie zużycie paliwa. Jak taka jednostka komponuje się z dość buńczucznym nastawieniem tej generacji Civica? Z tym intrygującym połączeniem zmierzył się Marcin i ma dla Was sporo ciekawych wniosków.

Zapraszamy także na projectautomotive.pl oraz do śledzenia nas na Facebooku www.facebook.pl/projectautomotive.

Honda Civic — galeria

Zobacz również: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Wiosenne nowości od Porsche Exclusive Jubileusz Mercedesa Sprintera Škoda Octavia 1.2 TSI Joy – test [wideo] Zapinanie pasów – sprawa prywatna czy publiczna? Tłokowisko 2016 - część I Osiwieję szybciej, niż myślałem Zakończenie sezonu 2013 z Youngtimer Warsaw Mamy nowy rekord! Test: Lexus UX 200 Elegance Tech Używana Mazda 3 (2004) - test - Auto Dla Kowalskiego [wideo] 10 największych producentów samochodów na świecie - część 2 Geneva Tour 2015