Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test [wideo]

Dawno żaden kompakt nie narobił tyle zamieszania co dziesiąte wcielenie Hondy Civic. Japończycy po raz kolejny poszaleli ze stylistyką, pozbyli się jednostek wolnossących i mocno zagmatwali cennik. Na starcie sporo kontrowersyjnych decyzji, ale nowy model zdążył już oswoić się z rynkiem, a do oferty dołączyła jeszcze jedna odmiana.

Mowa o wersji, którą właśnie Wam przedstawiamy – napędzanej silnikiem wysokoprężnym, wprowadzającym sporą dawkę zdrowego rozsądku do gamy Hondy. Tu bowiem na papierze nie mają liczyć się osiągi, a bardzo niskie zużycie paliwa. Jak taka jednostka komponuje się z dość buńczucznym nastawieniem tej generacji Civica? Z tym intrygującym połączeniem zmierzył się Marcin i ma dla Was sporo ciekawych wniosków.

Zapraszamy także na projectautomotive.pl oraz do śledzenia nas na Facebooku www.facebook.pl/projectautomotive.

Honda Civic — galeria

Zobacz również: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Ford Mondeo - długo oczekiwana nowość Top 10: najciekawsze samochody uterenowione Battle Royale w moim obiektywie Szybki Kubica i zbyt wiele szumu wokół niego Edycje specjalne w dwóch słowach: Pagani Zonda [część 2] Typowy „polski” kierowca, czyli samiec alfa za kierownicą i reszta świata. Felgi aluminiowe - jak poprawnie przygotować je do sezonu letniego XX Moto Piknik No Limit – odwiedziny u starych znajomych Messi czy Ronaldo? Audi czy BMW? Napęd na przód - krótki przegląd koncepcji Określanie własnej tożsamości przez pryzmat drobnych przyjemności IAA Frankfurt 2015 - czas premier