Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test [wideo]

Dawno żaden kompakt nie narobił tyle zamieszania co dziesiąte wcielenie Hondy Civic. Japończycy po raz kolejny poszaleli ze stylistyką, pozbyli się jednostek wolnossących i mocno zagmatwali cennik. Na starcie sporo kontrowersyjnych decyzji, ale nowy model zdążył już oswoić się z rynkiem, a do oferty dołączyła jeszcze jedna odmiana.

Mowa o wersji, którą właśnie Wam przedstawiamy – napędzanej silnikiem wysokoprężnym, wprowadzającym sporą dawkę zdrowego rozsądku do gamy Hondy. Tu bowiem na papierze nie mają liczyć się osiągi, a bardzo niskie zużycie paliwa. Jak taka jednostka komponuje się z dość buńczucznym nastawieniem tej generacji Civica? Z tym intrygującym połączeniem zmierzył się Marcin i ma dla Was sporo ciekawych wniosków.

Zapraszamy także na projectautomotive.pl oraz do śledzenia nas na Facebooku www.facebook.pl/projectautomotive.

Honda Civic — galeria

Zobacz również: Nowy SUV Hondy będzie dostępny jako hybryda. Wersja tradycyjna również w ofercie

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Prawo: Rękojmia, co należy wiedzieć Kia cee'd 1.0 T-GDI GT Line Ford Fiesta - mała piękność Koreański kompakt o sportowych ambicjach Dokąd zmierza Lewis Hamilton? O tym jak naziści wybudowali samochód dla hipisów Valentino Rossi promuje Yamahę MT-09 Street Rally Jaka jest rzeczywista pojemność bagażnika w naszych wozach? To prawda, niektóre fotoradary wracają do magazynów, lecz nie otwierajcie jeszcze szampana Mercedes-Benz E 220d Kombi – test [wideo] Stuttgart z przesiadką w Berlinie cz.2 Klasyczny rekin