Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test [wideo]

Dawno żaden kompakt nie narobił tyle zamieszania co dziesiąte wcielenie Hondy Civic. Japończycy po raz kolejny poszaleli ze stylistyką, pozbyli się jednostek wolnossących i mocno zagmatwali cennik. Na starcie sporo kontrowersyjnych decyzji, ale nowy model zdążył już oswoić się z rynkiem, a do oferty dołączyła jeszcze jedna odmiana.

Mowa o wersji, którą właśnie Wam przedstawiamy – napędzanej silnikiem wysokoprężnym, wprowadzającym sporą dawkę zdrowego rozsądku do gamy Hondy. Tu bowiem na papierze nie mają liczyć się osiągi, a bardzo niskie zużycie paliwa. Jak taka jednostka komponuje się z dość buńczucznym nastawieniem tej generacji Civica? Z tym intrygującym połączeniem zmierzył się Marcin i ma dla Was sporo ciekawych wniosków.

Zapraszamy także na projectautomotive.pl oraz do śledzenia nas na Facebooku www.facebook.pl/projectautomotive.

Honda Civic — galeria

Zobacz również: Wideotest Maserati Ghibli

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Ford Edge 2.0 TDCi 210 KM Twin-Turbo Sport – test [wideo] Czy bycie ślamazarnym na drodze, to aby na pewno „jazda chrześcijańska”? [JC] Defender Works V8 na 70-lecie Land Rovera Kupić samochód za rozsądną cenę - Hyundai/Kia oraz Nissan/Dacia Czy bać się sztywnej osi? Moto Historie #3 - golf, luksus i moc Ranking: Kolejny rok wzrostu sprzedaży nowych samochodów Następnym razem, gdy spotkasz właściciela Ferrari, złóż mu pokłon i podziękuj [JC] Poznaj system Common Rail Warsaw Moto Show Motocykl w automacie niekoniecznie jest bezpieczniejszy. Polemika z Maciejem Banaszakiem Cartech4x4 przedstawia tuning Nissana Patrola GR

Popularne w tym tygodniu:

Muzeum Motoryzacji i Techniki w Otrębusach