Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test [wideo]

Dawno żaden kompakt nie narobił tyle zamieszania co dziesiąte wcielenie Hondy Civic. Japończycy po raz kolejny poszaleli ze stylistyką, pozbyli się jednostek wolnossących i mocno zagmatwali cennik. Na starcie sporo kontrowersyjnych decyzji, ale nowy model zdążył już oswoić się z rynkiem, a do oferty dołączyła jeszcze jedna odmiana.

Mowa o wersji, którą właśnie Wam przedstawiamy – napędzanej silnikiem wysokoprężnym, wprowadzającym sporą dawkę zdrowego rozsądku do gamy Hondy. Tu bowiem na papierze nie mają liczyć się osiągi, a bardzo niskie zużycie paliwa. Jak taka jednostka komponuje się z dość buńczucznym nastawieniem tej generacji Civica? Z tym intrygującym połączeniem zmierzył się Marcin i ma dla Was sporo ciekawych wniosków.

Zapraszamy także na projectautomotive.pl oraz do śledzenia nas na Facebooku www.facebook.pl/projectautomotive.

Honda Civic — galeria

Zobacz również: Ford Musang Shelby GT350R - testy w Lommel

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

BMW X6 M - ni pies, ni wydra? Zapowiedź Infiniti QX Sport Inspiration Audiobooki - czyli czytanie za kierownicą Mercedes 250C (W114) Coupe - lakierowanie POM #3: noc na kołach z Mazdą MX-5 Sprofanowane sacrum Mitsubishi Pajero Family Adventure 3.2 DI-D Instyle – test [wideo] XXI Międzynarodowy Zlot Citroëna 2CV w Toruniu - relacja Jak dobrać odpowiednią muzykę do jazdy? Mazda CX-5 2.2 SKY-D 175 KM 6AT AWD SkyPASSION – test [wideo] Giełda klasyków: wyprzedaż kolekcji Johna Scottiego Giełda klasyków: Porsche 356 - wybierz jedno z pięciu