Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test [wideo]

Dawno żaden kompakt nie narobił tyle zamieszania co dziesiąte wcielenie Hondy Civic. Japończycy po raz kolejny poszaleli ze stylistyką, pozbyli się jednostek wolnossących i mocno zagmatwali cennik. Na starcie sporo kontrowersyjnych decyzji, ale nowy model zdążył już oswoić się z rynkiem, a do oferty dołączyła jeszcze jedna odmiana.

Mowa o wersji, którą właśnie Wam przedstawiamy – napędzanej silnikiem wysokoprężnym, wprowadzającym sporą dawkę zdrowego rozsądku do gamy Hondy. Tu bowiem na papierze nie mają liczyć się osiągi, a bardzo niskie zużycie paliwa. Jak taka jednostka komponuje się z dość buńczucznym nastawieniem tej generacji Civica? Z tym intrygującym połączeniem zmierzył się Marcin i ma dla Was sporo ciekawych wniosków.

Zapraszamy także na projectautomotive.pl oraz do śledzenia nas na Facebooku www.facebook.pl/projectautomotive.

Honda Civic — galeria

Zobacz również: Przystanek Bieszczady - Skodą Karoq odkrywamy polską Alaskę

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Krótka rozprawa o dylemacie moralnym Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 2016 - test wideo Trochę luksusu dla każdego [cz.1] Kupić samochód za rozsądną cenę - Hyundai/Kia oraz Nissan/Dacia Rozjaśnić ciemność Kiedy kalibrować alkomat Pożegnanie lata w Stacji Mercedes Volvo V40 T4 190KM Momentum – test [wideo] Jesienne Lamborghini Gallardo na płótnie Dokąd zmierza Lewis Hamilton? Klasyki na półce Samochód inny niż wszystkie – BMW i3 [wywiad]