Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Audi RS6 Avant (2014) - test Test: BMW X5 xDrive25d - ile kosztuje teleport? Honda Civic IX Sport 1,8 - krok w przód? [pierwsza jazda autokult.pl] Mercedes-Benz E400 Coupé - test Porsche Cayenne S. Możesz go nie lubić, ale i tak zasługuje na uznanie Odświeżone Renault Trafic i Master – jeszcze lepiej dostosowane do potrzeb Volkswagen Tiguan R-Line 2,0 TDI 4Motion DSG - w przebraniu [test autokult.pl] Renault Megane CC 1,9 dCI - lato po francusku [test autokult.pl] Citroën C4 Cactus: teraz będzie konkurował z pragmatyczną Skodą Mercedes Klasy E 300 de łączy silnik Diesla z motorem elektrycznym. Całkiem skutecznie, ale trochę za drogo Ford Tourneo Connect 1,6 TDCi Titanium - test

Popularne w tym tygodniu:

Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a