Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Škoda Octavia III 1,8 TSI DSG & 2,0 TDI MT Elegance - nowa era Octavii [pierwsza jazda autokult.pl] Chevrolet Captiva LTZ 2,2D AWD MT - test Renault Espace 1.6 TCe 200 EDC Initiale Paris - test, opinia, spalanie, cena Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Audi Q8 to nie concept car. To samochód, którym jeździłem już po polskich drogach BMW 440i xDrive M Performance - M4 po oswojeniu Škoda Superb Elegance (2013) 1,8 TSI DSG [pierwsza jazda autokult.pl] Hyundai Genesis Coupé Lambda 3.8 V6 MT Executive [test autokult.pl] Mazda CX-3 2,0 150 KM AT SkyPassion - test, opinia, spalanie cena Peugeot 308 GTI jako hot-hatch poskromiony

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód