Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volvo XC70 D4 Drive-E Summum Inscription - test, opinia, spalanie, cena Jeździłem toyotą 2000GT, AE86 i suprą mk IV. Teraz rozumiem korzenie GR supry Opel Mokka 1,4 Turbo 4x4 - królowa śniegu [pierwsza jazda autokult.pl] Škoda Superb Elegance (2013) 1,8 TSI DSG [pierwsza jazda autokult.pl] Volkswagen Golf R Variant - (nie)zwykłe kombi Volkswagen e-Golf - test, opinia, cena Peugeot RCZ 1,6 THP 200 – teoria szpanu [test autokult.pl] Audi A8 4.2 TDI quattro LWB - test Seat Ibiza Cupra Bocanegra – B jak bandyta [test autokult.pl] Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Citroën C5 Tourer 2,2 HDI A/T Exclusive - test Lancia Delta 1,9 TwinTurbo Multijet – wojna żeńsko-męska [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód